Sa

Wah, sedap betullah susu ni. Tak letak susu krimer pun dah manis(takdelah manis sangat)

 

Pagi tadi saya cuba rasa susu Lazz kurma, memang sedap. Untuk orang  macam saya ni, kalau minum minuman yang berserbuk mesti nak tambah susu krimer pekat tu. Tapi dengan Lazz susu kambing kurma ni tak payah tambah pun rasa dia dah sedap. Dah la susu kambing ni banyak khasiatnya ditambah pulak dengan pracampuran kurma. Kita semua pun dah tahu yang kurma ni pulak pun banyak khasiat. Bayangkan dengan khasiat yang ada dekat susu kambing dengan kurma ni, tak ke sihat badan kita ni. susu ni pulak sedap je kalau nak minum masa tengah panas atau sejuk tak kesah sebab rasa dia tetap sama. Sedap!!

Pada mereka yang  tak tau apa khasiat yang ada pada susu kambing ni boleh klik di link ni sini . Dan pada mereka yang nak cuba sampel percuma boleh klik link ini www.lazzdelivery.com

Comments