Header

Ada Seorang Pakcik berkongsi tentang bacaan Gula beliau turun dari 15 terus jadi 5..

Ternganga Admin dengar. mujur lalat tak masuk mulut !

Apa rahsia Pakcik? Kongsi lah dengan kami ..

Maka ini jawapan beliau yang sangat Berguna. Cepat-cepat Admin tulis kat sini. Korang baca tau:

1) Pakcik Makan macam biasa. Tapi pakcik bukan makan Nasi Lauk Sayur. Pakcik makan Sayur berlaukkan nasi.
(**Sentiasa lebihkan Sayur setiap kali makan)

2) Pakcik Tidur Awal. Bangun awal. Setiap hari pakcik ringankan badan mengemas rumah. Asalkan berpeluh!

3) Pakcik Bersarapan dengan 4 Skup Susu Lazz Asli /Kurma setiap pagi. Bersama Oat atau Barli yang direbus. Lepastu pakcik kenyang sampai tengah hari.

Akhir sekali pakcik Meluahkan sesuatu yang buat Admin terharu sangat 😭

“ Terima Kasih nak.. pakcik dapat merasakan perubahan setelah mengamalkan Lazz ni. Tak sampai setengah jam menggigil pakcik hilang. Niat asal nak kurangkan gastrik. Tak sangka bukan gastrik je kurang, gula pun turun…

Yang penting, pakcik dah tak menyusahkan orang. Sarapan pakcik buat sendiri. Maklumlah, isteri pakcik dah tak ada…”

Alhamdulillah.. hepi admin dengar.. ini gambar admin tangkap untuk bantu anda faham perkongsian pakcik.

Jangan lupa Share & Tag kawan2 supaya ramai ramai dapat praktik Perkongsian Pakcik okeh 😍

Nak Try Servis Delivery Lazz 1 Malaysia? Boleh hantar lokasi ke 018-2777290 ya..

Comments